Jūsu sesija beigsies pēc X minūtēm un X sekundēm!
Autentifikācija
Valsts pārvaldes pakalpojumu kataloga nodrošināšana Pakalpojuma ietvaros Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) nodrošina Valsts pārvaldes pakalpojumu kataloga (PPK) izmantošanu visām valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (pakalpojumu turētājiestādēm) kā vienotu darba vidi VISS portālā valsts pārvaldes pakalpojumu aprakstīšanai, uzskaitei un tīmekļa pakalpju izmantošanu pakalpojumu aprakstu datu iesūtīšanai un izgūšanai. Pakalpojumu var saņemt valsts pārvaldes iestādes, pašvaldības un juridiskas personas, kuras veic valsts deleģētu funkciju izpildi. Pakalpojuma izmantošana ir bez maksas. Par pakalpojuma izmantošanu tā saņēmējam nav jāslēdz līgums ar VRAA, jo pakalpojuma sniegšana notiek saskaņā ar Ministru kabineta 2016.gada 14.jūnija noteikumiem Nr.374 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja noteikumi”.
Pakalpojuma ietvaros Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) nodrošina Valsts pārvaldes pakalpojumu kataloga (PPK) izmantošanu visām valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (pakalpojumu turētājiestādēm) kā vienotu darba vidi VISS portālā valsts pārvaldes pakalpojumu aprakstīšanai, uzskaitei un tīmekļa pakalpju izmantošanu pakalpojumu aprakstu datu iesūtīšanai un izgūšanai.
Pakalpojumu var saņemt valsts pārvaldes iestādes, pašvaldības un juridiskas personas, kuras veic valsts deleģētu funkciju izpildi.
Pakalpojuma izmantošana ir bez maksas.
Par pakalpojuma izmantošanu tā saņēmējam nav jāslēdz līgums ar VRAA, jo pakalpojuma sniegšana notiek saskaņā ar Ministru kabineta 2016.gada 14.jūnija noteikumiem Nr.374 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja noteikumi”.
Pakalpojuma informācija Pakalpojuma ietvaros VRAA nodrošina: Iestādes lietotājiem darba vidi Valsts informācijas sistēmu savietotāja (VISS) portālā viss.gov.lv pakalpojumu aprakstīšanai un uzskaites rādītāju ievadīšanai, saskaņā ar Ministru kabineta 2017. gada 4.jūlija noteikumu Nr.399 “Valsts pārvaldes pakalpojumu uzskaites, kvalitātes kontroles un sniegšanas kārtība” nosacījumiem Pakalpojumu aprakstu publicēšanas un uzskaites rādītāju ievades metodisko materiālu, video pamācību un vadlīniju pieejamību VISS koplietošanas komponentes “Pakalpojumu katalogs” aprakstā Publicēto pakalpojumu aprakstu automatizētu attēlošanu: Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.lv sadaļā Publiskie pakalpojumi iestādes mājas lapā, ja iestāde izmanto Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienoto platformu Ārējo saskarņu pieejamību, kuras nodrošina: pakalpojumu aprakstu informācijas un/vai pakalpojumu uzskaites datu automatizētu iesniegšanu PPK pakalpojumu aprakstu informācijas un/vai pakalpojumu uzskaites datu automatizētu izgūšanu no PPK ! ārējo saskarņu izmantošanai pakalpojuma saņēmējam var būt jāveic izstrādes (programmēšanas) darbi savā pusē, dokumentācija par saskarņu izmantošanu ir pieejama VISS koplietošanas komponentes “Pakalpojumu katalogs” aprakstā Latvijas atvērto datu portālā pieejamu statistiku: Pakalpojumu kataloga pakalpojumu skaits iestāžu griezumā Pakalpojumu uzskaites statistika Pakalpojumu aprakstu cenrāžu automatizētu sasaisti ar VISS koplietošanas komponenti “Maksājumu modulis” maksājumu informācijas izguvei, gadījumos, ja iestāde ir integrējusi Maksājumu moduli savā tīmekļvietnē, sistēmā, mobilā aplikācijā vai e-pakalpojumā, lai nodrošinātu maksājumu saņemšanu par saviem pakalpojumiem (klienti Maksājumu modulī var veikt apmaksu gan ar internetbanku starpniecību, gan izmantojot maksājumu kartes) Iestādēm iespēju no Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv (Portāls) meklētāja publiskās datubāzes izgūt Portālā publicētu pakalpojumu aprakstu datus. Datu izgūšanai Iestādes var izmantot šo piemēru, kas attēlo pilnu viena pakalpojuma saturu. Norādītajā saitē ietvertajā vaicājumā jānorāda izvēlētās iestādes reģistrācijas numuru, izgūstamo pakalpojumu skaitu, izgūstamie satura lauki un cita informācija. Izgūtie dati tiks atspoguļoti xml formātā Izmantošanas nosacījumi un sadarbības uzsākšanas procedūra Informācija par Valsts pārvaldes pakalpojumu katalogu, izmantošanas nosacījumi un sadarbības procedūra ir pieejama VISS koplietošanas komponentes “Valsts pārvaldes pakalpojumu katalogs” aprakstā. PPK izmantošanas sadarbības procedūra sastāv no 5 pamata soļiem: Pieteikšanās lietotājtiesībām VISS portāla darba vietā Pakalpojuma(-u) apraksta(-u) izveide Pakalpojuma(-u) apraksta(-u) publicēšana Pakalpojuma(-u) apraksta(-u) aktualizēšana Pakalpojuma(-u) statistikas datu ievade Ārējo saskarņu izmantošanas uzsākšanas process: Iestādei jāpieprasa lietotātiesības uz Pakalpojumu kataloga ārējo saskarņu lietošanu. Veidlapa pieejama šeit: Pakalpojumu kataloga ārējo saskarņu lietotājtiesību pieprasīšanas veidlapa Iestādei jāizveido sertifikāts un jānosūta VRAA parakstīšanai. VRAA parakstīs saņemto sertifikātu un nosūtīs Iestādei un pabeigs lietotājtiesību izveidi Iestādei jāveic izsaukums izmantojot ārējo saskarņu dokumentācijā norādītās servisa izsaukuma metodes Nodrošināmais servisa līmenis (SLA) Pakalpojuma pieejamības rādītāji: Darba dienās darba laikā no 8:30 līdz 17:00 – 99.0 % mēnesī no paredzētā pakalpojuma sniegšanas laika. Visā pārējā laikā – 97.0 % mēnesī no paredzētā pakalpojuma sniegšanas laika. Reakcijas laiki: Pieteikuma apstrāde lietvedībā pēc sākotnējās saņemšanas iestādē, pirms nodošanas ekspertam: 1 darba diena (dd) Pieteikuma apstrādes uzsākšana pie eksperta, pēc tā saņemšanas no lietvedības: 1dd Atbalsta sistēmas uzdevuma izpildes uzsākšana atbalsta sistēmā no pieteikuma saņemšanas brīža darba laikā: 2h Atbalsta sistēmas uzdevuma izpilde atbalsta sistēmā (ja nav atliktais izpildes datums): 10dd Atbildes sniegšana e-pasta konsultācijā darba laikā: 48 h Atbalsts Atbalsts Iestāde un tās izstrādātāja pārstāvji visa procesa laikā var saņemt konsultatīvo atbalstu, rakstot uz e-pastu atbalsts@vraa.gov.lv. VRAA atbalsta dienests sniedz konsultācijas darbdienās: P.- C. no 8:30 līdz 16:30, piektdien no 8:30 līdz 16:00. Pirmssvētku dienās darba laiks ir saīsināts. Saistītā dokumentācija Valsts pārvaldes pakalpojumu kataloga detalizēts apraksts Valsts reģionālās attīstības aģentūras un iestāžu tiesības un pienākumi aprakstīti Ministru kabineta 2016.gada 14.jūnija noteikumos Nr.374 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja noteikumi” un uz tā pamata izdotajos Aģentūras 2019.gada 26.marta noteikumos Nr.1-2/19/6 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja infrastruktūras pakalpojumu lietošanas noteikumi” (PDF dokuments) Ministru kabineta 2017. gada 4.jūlija noteikumi Nr.399 “Valsts pārvaldes pakalpojumu uzskaites, kvalitātes kontroles un sniegšanas kārtība” VRAA sniegto IT pakalpojumu personas datu apstrādes principi Novērtē IT pakalpojumu Sniedziet savu ieguldījumu IT pakalpojuma novērtēšanā, aizpildot aptaujas anketu.
Pakalpojuma ietvaros VRAA nodrošina:
! ārējo saskarņu izmantošanai pakalpojuma saņēmējam var būt jāveic izstrādes (programmēšanas) darbi savā pusē, dokumentācija par saskarņu izmantošanu ir pieejama VISS koplietošanas komponentes “Pakalpojumu katalogs” aprakstā
Informācija par Valsts pārvaldes pakalpojumu katalogu, izmantošanas nosacījumi un sadarbības procedūra ir pieejama VISS koplietošanas komponentes “Valsts pārvaldes pakalpojumu katalogs” aprakstā.
PPK izmantošanas sadarbības procedūra sastāv no 5 pamata soļiem:
Ārējo saskarņu izmantošanas uzsākšanas process:
Pakalpojuma pieejamības rādītāji:
Reakcijas laiki:
Atbalsts Iestāde un tās izstrādātāja pārstāvji visa procesa laikā var saņemt konsultatīvo atbalstu, rakstot uz e-pastu atbalsts@vraa.gov.lv. VRAA atbalsta dienests sniedz konsultācijas darbdienās: P.- C. no 8:30 līdz 16:30, piektdien no 8:30 līdz 16:00. Pirmssvētku dienās darba laiks ir saīsināts.