Jūsu sesija beigsies pēc X minūtēm un X sekundēm!
Autentifikācija
Koplietošanas komponenšu nodrošināšana Koplietošanas komponentes ir datorprogrammu moduļi, kuri atkārtoti izmantojami dažādu iestāžu e-pakalpojumos vai IT sistēmās. Koplietošanas komponentes nodrošina kādas funkcionalitātes izmantošanas iespējas dažādu iestāžu sistēmās atkārtoti neveicot to izstrādi katrai iestādei atsevišķi. Šādi tiek ekonomēti valsts un pašvaldību budžeta līdzekļi, kā arī nodrošināta pakalpojuma kvalitāte. Koplietošanas komponentes jāizmanto visām iestādēm, kurām viņu sistēmās nepieciešama kādas šīs komponentes piedāvātā funkcionalitāte.
Pakalpojuma informācija Vienotās pieteikšanās modulis(VPM) Vienotās pieteikšanās modulis(VPM) Maksājuma modulis(MM) Maksājuma modulis(MM) Adrešu meklēšanas komponente(AMK) Adrešu meklēšanas komponente(AMK) Izmantošanas nosacījumi un sadarbības uzsākšanas procedūra VPM Sadarbības procedūra VPM Sadarbības procedūra MM sadarbības procedūra MM sadarbības procedūra AMK sadarbības procedūra AMK sadarbības procedūra Nodrošināmais servisa līmenis (SLA) Koplietošanas komonentes tiek nodrošinātas katru dienu, 24 h diennaktī. Pakalpojuma pieejamības rādītājs: Darba dienās darba laikā no 8:30 līdz 17:00 – 99.0 % mēnesī no paredzētā pakalpojuma sniegšanas laika. Visā pārējā laikā – 97.0 % mēnesī no paredzētā pakalpojuma sniegšanas laika. Reakcijas laiki: Pieteikuma apstrāde lietvedībā pēc sākotnējās saņemšanas iestādē, pirms nodošanas ekspertam: 3dd (darba dienas) Pieteikuma apstrādes uzsākšana pie eksperta, pēc tā saņemšanas lietvedībā: 1dd Atbalsta sistēmas uzdevuma izpildes uzsākšana atbalsta sistēmā no pieteikuma saņemšanas brīža darba laikā: 2h Atbalsta sistēmas uzdevuma izpilde atbalsta sistēmā (ja nav atliktais izpildes datums): 10dd Atbildes sniegšana e-pasta konsultācijā : 48 h Atbalsts Neskaidrību vai problēmu gadījumā esošie vai potenciālie koplietošanas komponenšu lietotāji atbalstu var saņemt vēršoties atbalsta dienestā: Fiziskām personām, kurām ir problēmas adrešu atlasīšanā izmantojot koplietošanas komponenšu, ir ieteicams vērsties VRAA atbalsta dienestā, zvanot uz numuru 66155505 vai rakstot e-pastu uz atbalsts@vraa.gov.lv Iestādes, kuras integrējušas, integrē vai vēlas integrēt koplietošanas komponenšu var vērsties VRAA atbalsta dienestā, zvanot uz numuru 66155505 vai rakstot e-pastu uz atbalsts@vraa.gov.lv VRAA atbalsta dienests sniedz konsultācijas darbdienās: P.- C. no 8:30 līdz 16:30, piektdien no 8:30 līdz 16:00. Pirmssvētku dienās darba laiks ir saīsināts. Saistītā dokumentācija Vienotās pieteikšanās moduļa apraksta lapa VISS portālā Maksājumu moduļa apraksta lapa VISS portālā Adrešu meklēšanas komponentes apraksta lapa VISS portālā Personas datu apstrādes principi Valsts reģionālās attīstības aģentūras un iestāžu tiesības un pienākumi aprakstīti Ministru kabineta noteikumos Nr.374 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja noteikumi” un uz tā pamata izdotajos Aģentūras 2019.gada 26.marta noteikumos Nr.1-2/19/6 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja infrastruktūras pakalpojumu lietošanas noteikumi” (PDF dokuments) Novērtē IT pakalpojumu Sniedziet savu ieguldījumu IT pakalpojuma novērtēšanā, aizpildot aptaujas anketu.
Koplietošanas komonentes tiek nodrošinātas katru dienu, 24 h diennaktī.
Pakalpojuma pieejamības rādītājs:
Reakcijas laiki:
Neskaidrību vai problēmu gadījumā esošie vai potenciālie koplietošanas komponenšu lietotāji atbalstu var saņemt vēršoties atbalsta dienestā:
VRAA atbalsta dienests sniedz konsultācijas darbdienās: P.- C. no 8:30 līdz 16:30, piektdien no 8:30 līdz 16:00. Pirmssvētku dienās darba laiks ir saīsināts.