1
|
Konstatējis kļūdaini veikto darījumu, sagatavo un iesniedz darījuma atmaksas iesniegumu
|
Ja kartes lietotājs ir konstatējis kļūdaini veiktu darījumu, tad kartes lietotājam jāsagatavo iesniegums par darījuma atmaksu, norādot personas datus, darījuma atmaksas iemeslu un darījuma datus. Iesniegums jānosūta uz e-pasta adresi epak@vraa.gov.lv.
|
2
|
5 darba dienu laikā izskata kartes lietotāja iesniegto atmaksas iesniegumu
|
5 (piecu) darba dienu laikā no kartes lietotāju rakstiska iesnieguma saņemšanas dienas kopā ar pakalpojuma sniedzēju izskata un sagatavo atzinumu. Ja tiek konstatēts, ka kartes lietotāja prasība nav pamatota, tad notiek pārejam uz soli 3, pretējā gadījumā pārejam uz soli 4.
|
3
|
7 dienu laikā informē par noraidīšanu, norādot pamatojumu
|
7 (septiņu) dienu laikā rakstiski uz iesniegumā norādīto kartes lietotāja adresi nosūta informāciju par darījuma atmaksas noraidīšanu, norādot pamatojumu.
|
4
|
10 dienu laikā noformē darījuma atmaksas procesu un informē
|
10 (desmit) dienu laikā no kartes lietotāja rakstiska iesnieguma saņemšanas dienas noformē darījuma atmaksas procesu. Aģentūra nosūta rakstisku informāciju kartes lietotājam uz tā iesniegumā norādīto adresi par darījuma atmaksu.
|
5
|
Informēts par darījuma atmaksas iesnieguma rezultātu
|
Ir informēts par darījuma atmaksu.
Svarīgi! naudas atmaksa varētu notiks 2-3 dienu laikā pēc informatīva paziņojuma saņemšanas no Aģentūras.
|