Jūsu sesija beigsies pēc X minūtēm un X sekundēm!
Autentifikācija
Maksājumu modulis Maksājumu modulis ir valsts un pašvaldību sistēmās integrējams centralizēts risinājums, kas piedāvā iespēju klientiem veikt elektroniskus norēķinus par iestādes sniegtajiem elektroniskajiem pakalpojumiem. Uz doto brīdi, izmantojot Maksājumu moduli ir iespējams norēķināties ar 7 Latvijas banku internetbankām, kā arī VISA un MasterCard maksājumu kartēm. Ar maksājumu kartēm var norēķināties arī tie klienti, kuriem konts ir atvērts kādā Maksājumu modulī neesošām bankām, kā arī ārzemnieki.
Maksājumu modulis ir valsts un pašvaldību sistēmās integrējams centralizēts risinājums, kas piedāvā iespēju klientiem veikt elektroniskus norēķinus par iestādes sniegtajiem elektroniskajiem pakalpojumiem. Uz doto brīdi, izmantojot Maksājumu moduli ir iespējams norēķināties ar 7 Latvijas banku internetbankām, kā arī VISA un MasterCard maksājumu kartēm. Ar maksājumu kartēm var norēķināties arī tie klienti, kuriem konts ir atvērts kādā Maksājumu modulī neesošām bankām, kā arī ārzemnieki.
1. Produkta informācija 2. Galvenie ieguvumi 3. Pieslēgšanās nosacījumi un procedūra Pakalpojuma sniegšanas nosacījumi bankām un citām kredītiestādēm aprakstīti šeit. 1.solis – Jāiesneidz elektroniski parakstīts pieteikums Pieteikums jānosūta elektroniskā dokumenta viedā uz Aģentūras e-adresi, vai papīra formātā pa pastu (Alberta iela 10, Rīga, LV-1010). Svarīgi! Ja vēstule tiek sūtīta elektroniski, tai jābūt parakstītai ar drošo elektronisko parakstu ar laika zīmogu. 2.solis – Balstoties uz pieteikumā norādīto informāciju tiks izveidotas piekļuves un lietotāji 3.solis – Jāizveido iestādes maksas pakalpojuma/-u apraksts VISS portāla Pakalpojumu katalogā (nepieciešama autentifikācija) 4.solis – Izmantojot izveidotās piekļuves un pakalpojuma aprakstu, iestādei jāveic integrācija ar maksājumu moduli. Integrāciju var veikt vai nu iestādes speciālisti, vai arī var būt piesaistīts ārējais izstrādātājs 5.solis – Pēc veiksmīgas testēšanas jāievieš maksājuma moduļa integrācija produkcijas vidē un jāparaksta akts par integrāciju 4. Saistītā dokumentācija Dokumentācija un cita saistoša informācija ir pieejama šeit. Šajā vietnē ir publicēta: 1) Informācija, kas ir jāņem vērā, veicot maksājumu moduļa integrāciju 2) Saistoša dokumentācija iestādēm, tai skaitā pieteikumu veidlapas 3) Saistošā dokumentācija izstrādātājiem
1. Produkta informācija
2. Galvenie ieguvumi
3. Pieslēgšanās nosacījumi un procedūra
Pakalpojuma sniegšanas nosacījumi bankām un citām kredītiestādēm aprakstīti šeit.
1.solis – Jāiesneidz elektroniski parakstīts pieteikums
Pieteikums jānosūta elektroniskā dokumenta viedā uz Aģentūras e-adresi, vai papīra formātā pa pastu (Alberta iela 10, Rīga, LV-1010).
Svarīgi! Ja vēstule tiek sūtīta elektroniski, tai jābūt parakstītai ar drošo elektronisko parakstu ar laika zīmogu.
2.solis – Balstoties uz pieteikumā norādīto informāciju tiks izveidotas piekļuves un lietotāji
3.solis – Jāizveido iestādes maksas pakalpojuma/-u apraksts VISS portāla Pakalpojumu katalogā (nepieciešama autentifikācija)
4.solis – Izmantojot izveidotās piekļuves un pakalpojuma aprakstu, iestādei jāveic integrācija ar maksājumu moduli. Integrāciju var veikt vai nu iestādes speciālisti, vai arī var būt piesaistīts ārējais izstrādātājs
5.solis – Pēc veiksmīgas testēšanas jāievieš maksājuma moduļa integrācija produkcijas vidē un jāparaksta akts par integrāciju
4. Saistītā dokumentācija