Jūsu sesija beigsies pēc X minūtēm un X sekundēm!
Autentifikācija
Elektroniskās izziņas nodrošināšana Elektronisko iepirkumu sistēmas e-izziņu apakšsistēmā jebkurš piegādātājs par sevi, kā ari pasūtītājs, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs un publiskais partneris, var pieprasīt un iegūt e-izziņu, kurā elektroniskā veidā apkopota valsts reģistros pieejamā informācija, lai pārbaudītu kandidāta vai pretendenta atbilstību Publisko iepirkumu likumā, Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumā un Privātās un publiskās partnerības likumā noteiktajiem pretendentu izslēgšanas nosacījumiem.
Pakalpojuma informācija Pakalpojums nodrošina elektronisko izziņu iegūšanu sistēmā www.eis.gov.lv saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 9.panta devītās daļas 1.punktu un 42.panta devīto daļu, Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 48.panta trīspadsmito daļu un Publiskās un privātās partnerības likuma 37.panta trīspadsmito daļu, lai pārbaudītu, vai pretendents nav izslēdzams no dalības iepirkumā vai koncesijas procedūrā un vai kandidāts vai pretendents nav izslēdzams no dalības iepirkuma procedūrā. Izmantošanas nosacījumi un sadarbības uzsākšanas procedūra Organizācijai/komersantam/fiziskai personai, kura plāno iesniegt piedāvājumus izsludinātai iepirkuma procedūrai vai realizēt iepirkumu procedūras EIS vidē, un, tātad, izmantot elektronisko izziņu saņemšanu, ir jāaizpilda reģistrācijas veidlapas atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem. E-iepirkumu sistēmas dalībnieka reģistrācijas pieteikums un sākotnējā administratora pilnvarojums; E-iepirkumu sistēmas dalībnieka sākotnējā pilnvarotā administratora apliecinājums. Reģistrācijas dokumenti iesniedzami Valsts reģionālās attīstības aģentūrā vienā no šādiem veidiem: papīra formā adresē Alberta iela 10, Rīga, LV-1010; elektroniskā formā parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: pasts@vraa.gov.lv Lietotājam jābūt piešķirtai lomai “Piegādātāja izziņas pieprasītājs” vai “Pasūtītāja izziņas pieprasītājs”. Nodrošināmais servisa līmenis (SLA) Pakalpojums tiek nodrošināts 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā. Pasūtītāja/piegādātāja profila izveides termiņš — nepārsniedz 3 darba dienas. Atbildes uz izziņu pieprasījumiem tiem saņemtas ne ilgāk kā 24 stundu laikā. Reaģēšanas laiks uz tehnisko problēmu pieteikumiem — 15 min. darba dienās darba laikā no 8:30 līdz 17:00. Saistītā dokumentācija Izziņas pieprasījuma veidošanas apraksts Pakalpojuma apraksts
Pakalpojums nodrošina elektronisko izziņu iegūšanu sistēmā www.eis.gov.lv saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 9.panta devītās daļas 1.punktu un 42.panta devīto daļu, Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 48.panta trīspadsmito daļu un Publiskās un privātās partnerības likuma 37.panta trīspadsmito daļu, lai pārbaudītu, vai pretendents nav izslēdzams no dalības iepirkumā vai koncesijas procedūrā un vai kandidāts vai pretendents nav izslēdzams no dalības iepirkuma procedūrā.
Organizācijai/komersantam/fiziskai personai, kura plāno iesniegt piedāvājumus izsludinātai iepirkuma procedūrai vai realizēt iepirkumu procedūras EIS vidē, un, tātad, izmantot elektronisko izziņu saņemšanu, ir jāaizpilda reģistrācijas veidlapas atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem.
Reģistrācijas dokumenti iesniedzami Valsts reģionālās attīstības aģentūrā vienā no šādiem veidiem:
Lietotājam jābūt piešķirtai lomai “Piegādātāja izziņas pieprasītājs” vai “Pasūtītāja izziņas pieprasītājs”.
Pakalpojums tiek nodrošināts 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā.
Pasūtītāja/piegādātāja profila izveides termiņš — nepārsniedz 3 darba dienas.
Atbildes uz izziņu pieprasījumiem tiem saņemtas ne ilgāk kā 24 stundu laikā.
Reaģēšanas laiks uz tehnisko problēmu pieteikumiem — 15 min. darba dienās darba laikā no 8:30 līdz 17:00.